torsdag 24 mars 2011

Tuppen i gröngräset!

Dagen har mest bestått av städa,torka,putsa på Marco Polo.Det börjar så sakteliga ta sig.Tvättade alla fönster på insidan-regn ute.En del torr varor kom idag så nu börjar det se trevligt ut i skåpen.Tänk om jag kunde sluta bry mej om små,små saker så skulle allt gå mycket fortare.Men det går liksom inte att strunta i att kylskåpen står 3 cm fel och är jag ensammen måste jag bara fixa till det.Snart,snart kan jag börja ställa i ordning på blommkrukorna och köpa LITE nytt.
Philip var bara en timme i skolan idag.De firade nationaldagen(som är i morgon).Han var klädd i blå jeans och vit skjort dagen till ära.Efter skolan gick Philip och några kompisar till ett internett cafe och sedan åt de lunch här hemma själva,lasagne.Första gången Geigorgos och Nikos åt lasagne.Vilken tur att Philip har en svensk mamma som lagar lite annan mat,Tacos,Våfflor mm,mm.
Nej men,det är våffeldagen hemma imorgon.Får se om jag har lust att grädda våfflor.Det är ju gott med våfflor!

Här är en tupp som Jackson och jag såg här om dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar