söndag 20 mars 2011

Lite fix här och där!

Nu är helgen snart slut.
Igår var Ellie och jag på Marco Polo och klippte ner blommorna,buskarna,träden det tog sina modiga timmar, men vi hade kul.Jag gillar att klippa ner och såga i växter.Massor med ogräs lyckades vi få bort också.
Var full med energi när jag kom hem så jag tvättade båda bilarna ut-och invändigt.Behövligt!Skönt att vara ute,fåglarna kvittrar,det luktar gott.
Philip stack iväg på bio med sina kompisar på kvällen.Nu börjar chauförsverksamheten.Klockan 23 hämtade jag 4 glada pojkar och sedan var det bara att köra runt och lämna av dem vid respektive port.Förhoppningsvis ställer en annan förälder upp nästa gång.
I dag jag har jag fått hjälp av kusin Manos,som så snällt kom till Marco Polo och klättrade upp på taket för att såga mer grenar.Det blev riktigt bra,ljust och luftigt.Jag har retat mej på de där grenarna länge och nu är de puts väck.Jag blir sååå glad!
Efter grensågningen var jag bjuden till Maria som har YOGA MORPHOSIS på rygg massage och Reiki.Åh,det är så skönt att få massage av Maria.Det kändes som om hon knådade ut alla bekymmer och muskel knutorna försvan.Efter det fick jag Reiki av Julie.Hon sa att mina fötter är gröna och undrde om jag ser små folk när jag håller på i trädgården och att jag har som solsken under fötterna.Häftigt!Nu ska jag vara lite mer uppmärksam när jag är ute.Tror faktiskt att jag pratar högt för mej själv,har kanske pratat med små folket utan att veta om det.Bra att veta att de finns där och har roligt.
Strukit allt medans jag tittade på efter 10 från i fredags.Stängde av när det kom en intervjuv med Carola Häggkvist.Fixar INTE den kvinnan.Huvaligen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar