måndag 21 mars 2011

Grått och vått ute!

Idag har det verkligen vräkt ner regn.Det var som en mindre pool utanför i morse så hunden gick på tå.
Vi skulle ha börjat städa på Marco Polo i dag men det blev inget av.För kallt och vått.
Jag har varit hemma och pysslat lite.Städat kökslådor och några skåp.Varför blir det smuligt i besticklådan?Är det någon som står i mitt kök på natten och skrapar ner smulor och annat smått och gott bland knivar och gafflar?
Fick fart på symaskinen så det blev en grön hjärtgirlang som hänger i mitt fönster.Hjärtana blev lite sneda men söta.Vad 17 gör det att allt inte blir perfekt när man gör saker för hand!?
Hjärtgirlang nr:1Lägg till bildtext

Blev sugen på muffins och så hittade jag en påse blåbär i frysen från den ryska affärn.Det resulterade i ett stort fat med blåbärs muffins.Gott!
Mina muffins tillsammans med citroner,mandariner och avocado som vi fick av en kompis till Jannis. Lägg till bildtext

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar