lördag 26 mars 2011

Fotbolls match!

Vet inte varför men idag har det INTE varit min dag!Hade tänkt göra en massa saker men så blev mina planer ikull kastade och istället för att göra något annat har jag bara gått och surat.Himla dumt jag blir trött på mej själv.
Hur som helst började vi dagen med fotbollsmatch på Arena fotbolls klubb-skola.Philips lag vann med 7-0,motståndarlaget fick bara inte in bollen.Publiken-föräldrarna skötte sig bra idag.Ibland kan det vara pinsamt att höra vad de skriker och hur de skriker.Men som sagt allt lugnt idag.
Jannis och jag fick den stora äran att vara barnvakter på eftermiddagen till Jasonas 5,5år och Elena 1,5.Vi har lekt med Lego och andra saker,tittat lite på Tv och pratat.Tur att de kom för nu är jag på bra humör.
Oj,oj imorgon ställer vi om klockan,får bara inte glömma bort det.Varför håller vi på och ändrar tiden 2 gånger om året??Jag har glömt bort och vad är normaltiden nu eller imorgon?!
Tittade precis på Tv4 från sverige,Bygglov.Jisses,vad duktiga de är!Tänk om Bygglov kunde komma hit och hjälpa mej med min ''trädgård'' och måla om inne.Jag gissar att det är lite för långt bort för dem att åka till Kreta,men drömma kan man alltid.
Nu kommer snart de första turisterna!Hurra!
Philips fotbolls skola.

Visst är han söt!Titta vad stor ryggsäcken är och hur långa strumpor han har.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar