fredag 11 mars 2011

Fredag och lite pyssel!

Jaha,så var det fredag igen.Den här veckan har gått fort,beror nog på att det var röd dag i måndags,Clean Monday.
Vad är det som händer med vår jord??Vilken naturkatastrof i Japan o.hur långt kommer den här tzunamin att räcka.....Ur hemskt,tänker på alla människor som har drabbats.Får mej verkligen att tänka till.Jag har det BRA!Allt blir så fjuttigt samtidigt som man ska glädjas åt det lilla.
Lite kul har jag haft idag,planterat om lite blommor.Fick så fina Bellisar(tror jag att de heter)av Maria i lördags o.äntligen fick jag tummen ur att sätta ner dem i en kruka som står utanför min port.
På eftermidagen har jag suttit vid datan och bara flippat runt hittade lite söta nåldynor(kan vara bra att ha).Så för än gångs skull kom jag till skott  vid symaskinen.Den blev vel helt OK,nåldynan,för att vara den 1:a.Eller..??
Jo,Jackson fick sej en ordentlig dusch.Han kom in och såg ut som om han doppat huvudet i mat olja.Hal och illaluktande men nu är han så ren och fin.
Det var dagens händelser i stort!
x+%/(%¤#"""#¤`/%¤¤¤#"" tusan det funkar inte att lägga in fler bilder!!!!Jag får visa nåldynan en annan dag,kanske har jag hunnit gjort en ännu snyggare.
                                                                                                                                              

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar