torsdag 10 mars 2011

Mitt livs första blogg inlägg!

Det här ska bli så spännande o.kul!
Dagen har varit bra,strålande sol från en klar himmel lite kallt.Jag har varit ute o.gått med vår hund o.tagit lite bilder.Lite små knepigt att få till det när hunden,Jackson drar i kopplet o.man försöker sikta in kameran.
Lisbeth o.Kristina kom på förmidagskaffe och det är tack vare Lisbeth den här bloggen blev till.Tack Lisbeth!Kristina är världens bästa vän!Hon kommer alltid med glada o.goda kommentarer o.idag fick jag en liten present från Cypern.
Jaha,så avslutar jag med lite kort från idag,även om de inte hamnade exat som jag ville på sidan.Men,men alla barn i början.....
Det första är förstås på våran Jackson!
Det andra är min rödbetssallad o.min Cypern present.
Det tredje är några får jag o.Jacksson såg idag.                                                                                                                            

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar