tisdag 26 april 2011

Philips lunch!

Jahaja,så var det vardag igen!
En tisdag som alla andra eller.....17 vad tiden går fort!Tyckte det var igår som jag satte upp allt Påskpynt,idag åkte det ner i kartongen igen.Spenderat förmiddagen med att såga i ett Mullbärsträd som står på baksidan av Marco Polo.Jag tror jag har varit skogsarbetare i ett tidigare liv.Jag gillar att såga i träd!
Vi hade bara 3 gäster idag på Marco Polo!Bättre än ingenting.
Ett bord hade jag inte gjort iordning för det står inte under tak,eftersom regnet hängt i luften hela dagen.Var sätter sej de första gästerna???Jo,vid det enda bordet utan duk.Inget problem alls!Men det här händer ideligen.Varför väljer vi-de så?Jag bara undrar vad det är för något som styr oss?!

Philip har varit med på Marco Polo idag och han lagade lunch till sina föräldrar.Han gillar att fixa och trixa i köket om han får vara ifred.
Det här är vad jag blev serverad.Kycklingvingar i spicy sås a´la Philip!
Härom dagen var jag hos min vännina Kristina och fikade.Och jag bara måste visa hennes urfina orkideer.Fattar inte hur hon gör,mina dör bara de kommer innanför min dörr.
Jätte fina!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar