söndag 17 april 2011

Inget kort!

Idag har det varit grått och små regnat hela dagen.
Vad gör man då?Jo,jag tog och bakade en sockerkaka.Köpte färska jordgubbar igår men de var lite hårda.Goda,men inte som svenska solmogna gubbar.Så jag slängde i några stycken i sockerkakan och tänkte ta en bild till min blogg.Men när jag kom ut i köket var nästan halva kakan borta.Det var så gott så jag tog en bit och en till...säger maken glatt.Jaha,det var ju bra att kakan blev god.Får göra en ny en annan dag och ta kort på en gång.
Sonen är glad för nu är det Påsklov.Jag måste erkänna att jag tycker det är skönt också att slippa gå upp tidigt.Det har varit fullfart här hemma med glada pojkar idag.Jösses,vad de skrattar och tjoar!Nu har jag jagat ut dem för JAG vill använda datorn.
Jackson och jag plaskade runt här i Kokkino Metoxi.Himla skönt att vara ute när det små regnar.Hunden blev grusig förstås men vi har badkar och vatten så det var lätt fixat.


De här polarna har precis flyttat in i grannskapet.Bättre än sura tanter!

Den här lilla valpen hittade Agapi i en kartong på en väg en regnig kväll för några veckor sedan.Nu bor hon hos Agapi och får mat och är vaccinerad.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar