fredag 22 april 2011

Glad Påsk!

Idag har jag jobbat hela förmiddagen på Marco Polo.Det kom lite gäster hela tiden och då är det så roligt att jobba.Tre stycken svenska barn kom med egen skriven beställning,tror de var mellan 11 och 5år.
Så här stod det:
1Tatsiki
1Greksalad
1tomat och Gurka
1Spageti bolinäs
1Pånfrit
Nu skulle jag haft en skanner för det var så gulligt.De fick sin mat i lådor och så travade de hem till hotellet.
Jag har Påsk pyntat på Marco Polo.Hängde upp en massa ägg och satte fram mina påsk-harar.

Philip har varit själv hemma idag för första gången.Kors i taket!Undrar om det är mobiltelefonen som gjorde att han vågade ta steget.Philip har ringt med jämna mellan rum för att tala om vad var.Känns skönt att han vill vara hemma själv.

Det här är mitt vilda Påsk ris.Finns inga björkar här så man tager vad man haver.

1 kommentar:

  1. Så fint Christina, men dette er vel ikke på Marco Polo? Synes å kjenne igjen ditt kjøkken :))
    Klem fra Irene

    SvaraRadera