onsdag 13 april 2011

Kaffe i Kato Stalos!

Åkte till Kato Stalos på förmiddagen för att träffa mina vänninor Kristina och Erika på Kaffe Stugan.Kristina driver Kaffe Stugan och Erika jobbar där.Vi fikade och pratade lite på balkongen i solskenet.Kaffe Stugan öppnar på måndag så tjejerna hade mycket att göra idag,plocka,fixa,torka.....
Jag vet iallafall var jag ska köpa mitt Påskgodis.På Kaffe Stugan.Kristina har tagit ner massor med lösviktsgodis från Sverige.Provsmakade hallonbåtarna,riktigt välsmakande.
Det kom inga gäster idag när jag var på Marco Polo,var där i bara 2 timmar.Jag hann laga kyckling gryta till mej och Philip och en god sallad.Det är liksom lite lättare att laga mat på restaurangen än hemma.Vet inte varför,kanske är det för att det finns allt där.Hur som helst fick maten godkänt av sonen.
Idag har jag inte tagit några kort för Philip har haft kameran på skolutflyckt.Hela skolan 12 klasser åkte till en gräsplätt och där fick barnen springa runt och leka i solen.Gissa om Philip var röd i ansiktet och nacken!!!
Blommor på Hötorget i Stockholm,förra veckan.

1 kommentar:

  1. Ja, det var roligt att du kom och fikade. Nu är Kaffe Stugan öppet och turisterna börjar komma. Det känns roligt!
    Du får komma nu när vi har hela sortimentet.
    Vi ses snart.
    Kram

    SvaraRadera