onsdag 5 oktober 2011

En dag!

En dag som alla andra!
Jag har full upp med alla djur!Katten fick ungar  för precis en vecka sedan (hon kallas för katten).Jag har aldrig sett en katt bete sej så underligt när den ska föda.Hon sprang runt och ville ha sällskap av Jackson(hunden) och Tzatziki (katt-unge nr:1) och de var måttligt intresserade.Samtidigt som hon blödde förstås så jag for runt med moppen.Tog en stund innan jag fick ner henne i en låda och kunde stänga in henne.Cirkus med andra ord.4 små katt ungar blev det,nu har vi 3 kvar en klarade sej inte.Nu 17 ska alla katter och hundar steriliseras.Jag kan INTE ha hela huset fullt med djur.Jag gillar djur men någon måtta får det vara.
Tror nog att maken är måttligt förtjust också.


Jag har aldrig sett så tjocka katt ungar.Helt underbara!

Förra veckan firade vi lilla E.s födelsedag.Stolta morbror Philip och jag åkte över med lite presenter och godis.Det är alltid lika roligt att träffa barnbarnen lek,prat och skratt.Lilla E är lite annorlunda hon gillar INTE sötsaker så hon tittade glatt på medans vi andra åt cake pops och äppelkaka med vanilj sås.Jag hittade receptet på cake pops på bloggen "its a house",finns mycket tips där.




Rosa strössel och rosa blomma till en liten prinsessa!

Nu ska jag ställa en fråga!Varför är det så svårt att få bilderna där man vill på bloggen?Och flyttar jag på dem så försvinner de och ibland försvinner texten och hela alltet.Är inget data snille precis!Det tar för mycket tid helt enkelt.Säg inte att jag ska köpa ny dator för det kan jag inte NU!

Solnedgång från balkongen vid Marco Polo!

Nu måste jag hämta sonen från kvälls skolan.Trevlig kväll !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar