söndag 23 oktober 2011

Höstmöte!

Så var det söndag igen!Jag gilllar söndagar.Vi kan ta det lite,lite lugnare på morgonen och så har vi/jag en hel dag utan en massa måsten.
 Idag har jag varit på höstmöte med svenska föreningen som vi har här i Chania.Vi träffades på Kaffe Stugan i Kato Stalos.Naturligtvis började vi med FIKA,svenskt kaffe,choklad kaka mm,mm som Kristina och Erika bakat.Det var många saker som skulle pratas igenom i dag framför allt Julbasaren.Hur som vi spikade några datum och information kommer i Vikingabladet.Mötet avslutades med varm korv med bröd.Mums!

Så här såg det ut idag på Svenska föreningens möte!

Igår var jag en liten sväng till Marco Polo.Vi hade säsongens sista välkomstmöte för Bravo Tours hos oss.Efter det plockade jag undan lite och slängde lite.Det är nämligen inte så många dagar kvar innan vi stänger för vintern.
Eftermiddagen tillbringade jag som barnvakt åt lille J,lilla E och minstingen I.Jätte kul och full fart hela tiden med 3 små.Måste medge att det var ganska skönt att komma hem till ett tyst hus.





Camilla Läckberg i bokhyllan på ett grekiskt varuhus!

Jag trodde inte mina ögon när jag var och handlade härom dagen.Läckberg på grekiska!Den här ska jag köpa till min man,han gillar deckare.Nej,nu ska jag fixa och dona med lite annat.Trevlig kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar