fredag 14 oktober 2011

Hej då Solresor!

I dag gick Solresors sista flight hem till Sverige.Nu är "vårat" område Kato Daratso tomt på svenskar.Som tur är åker danskarna hem lite senareLite sorgligt är det allt att säsongen "redan"är över.Vist det ska bli skönt att slippa stressa fram och tillbaka till Marco Polo.Men och det är ett stort MEN.Vad kommer att hända i vinter?
Krisen har verkligen slagit klorna i oss,många är oroliga andra är arga.Vad ska vi leva av och hur ska vi kunna betala alla x-skatter och avgifter???Inge kul alls och JAG tror att det är några som sitter och konstruerar allt elände för att själv tjäna på det.Och varför i herrans namn har man gjort Grekland till synda bock?
Usch,nu sitter jag och eldar upp mej.Ryker lite ur öronen!Skulle kunna skriva massor om "livet med krisen",men inte idag.

Hej då och tack för sommaren 2011.Hoppas vi ses nästa år!

När jag tänker efter har jag varit på ett 7-helsikes humör idag!
Körde genom Chania på förmiddagen.Jag stannar som andra bil vid rödljus nr:1 bilen bakom tutar,fortfarande rött.Ambulans med sirener kommer mot mej,jag stannar.Samma bil tutar!Rödljus nr:2 tuuut bakom mej fast det är rött ljus.Nej nu....jag kör vid grönt,bromsar,gubben tuuutar 4-e ggn.Ha,ha skulle han inte gjort.Jag har långa långfingrar!Efter det fräser jag iväg och känner mej så cool.Jannis skrattade gott när jag berättade.Egentligen var det fånigt gjort av mej men gubben var urfånig.

Jag har träningsvärk i överarmarna.Gör ingenting vi kämpar på!

Lilla gubben in action!Han tycker det är KUL!

Nu ska jag koka mej en stor kopp tea!God kväll på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar