söndag 9 oktober 2011

Söndag hela dagen!

Idag har det varit en bra dag med fint regn!

Jag har STÄDAT!Det blir liksom lite sandigt inne när man har en hund och två katter som springer ut och in.
 Nu har hösten kommit med regn och det gör inte saken bättre.Fast vi behöver regn här på Kreta.Nu kommer det bli så grönt och fint.
Det här är Tzatziki.Han gillar att sitta i mitt knä när jag "bloggar" och hjälpa mej skriva!

I går var Philip och jag till den nya sport butiken som öppnat strax utanför Chania.Vi köpte oss varsit par skor.Inte vet jag om de var så jätte billiga där.Hur som helst slog vi till.



Snygga eller hur!De vita är mina.Ungen har så stora fötter!

Imorgon ska vi,Philip och jag gå till ett gymn och bränna kalorier och bygga snygga muskler.Det vill säga om "lilla hern"gjort sina läxor innan jag kommer hem.Låter det som utpressning??Kanske det,men funkar det så må det vara utpressning.Jag försöker bara hitta ett sätt att få "lilla hern"att göra saker I TID och inte sedan och helt plötsligt är det för sent.-Oj,jag hinner inte göra......


Här är våra medlemskort.85 euro/person och år och så får vi gå hur mycket vi vill.
Kanske inte det tjusigaste gymnet i stan,priset passade mej.

Håll tummarna att Philip har gjort sina läxor så vi kan börja vår resa med muskel-maskinerna.Jo,vi äter mycket bättre mat nu när jag är hemma på kvällarna.Lite LCHF,verkar vettigt när man läser om det.
Nu ska jag ut och gå med hunden och testa mina nya gympaskor.
En trevlig söndags kväll önskar jag er!




3 kommentarer:

  1. Hej Christina.

    Regnet har vi... och de flesta av växterna börjar anta lite av näckrosors form...
    Lycka till med träningen.

    SvaraRadera
  2. Men så skoj! Gör inget om skorna inte var så billiga för det var det billigaste gym jag hört talas om! Här är det billigt om det kostar 60 euro per månad...

    Så fin kisse!

    SvaraRadera
  3. Tack Lasse,vi stretar på med träningen.Sitter du och spelar fiol bland dina näckrosor??

    Ja,Eva det är ett billigt gym.Philip gillar det och jag kämpar på med vikterna.

    SvaraRadera