onsdag 8 juni 2011

Vatten krig!

Hå,hå himmel vad varmt och kvavt vi haft och har det idag!Sommarens första värmebölja,blommorna torkar och jag vissnar.Jag vänjer mej aldrig med värmen,konstigt eller inte.
I går hade vi födeledagskalas på Marco Polo.Anita som är sekreterare i Svenska föreningen firade sin dag hos oss.

Grattis Anita!

Yoghurt tårta med jordgubbar och HAPPY BIRTHDAY  Anita!
Stackars Jannis har stått i köket och lagat Moussaka på förmiddagen och på kvällen har han stått vid grillen.Jag tycker INTE synd om honom i vanliga fall men när det är för varmt gör jag det.

Philip fick den strålande iden att dra ihop sin kompisar för ett vatten krig här hemma.Gissa om de hade kul?

De började med att fylla små ballonger med vatten.
Hink och slang slutade det med!



Ombytta och torra,glass dags på gräsmattan!

2 kommentarer:

  1. Jag vill också va me! Kram/Carina

    SvaraRadera
  2. Carina kom!Vi längtar efter dej!
    Kram Krickan!

    SvaraRadera