söndag 5 juni 2011

Ledig dag,hund utställning!

Min man överraskade mej i morse med en ledig dag från Marco Polo.Jag tycker verkligen om att vara där och jobba men hushålls arbetet kommer efter.Så vad har jag gjort på min lediga dag?Suttit vid datan,naturligtvis och jobbat mej igenom strykberget.Nu ska jag bara skifta kläder i garderoberna,vinter till sommar och stoppa undan täcken och filtar så är det klart.

Hämtade upp en vännina och så tog vi en tur med bilen på eftermiddagen.Första stoppet gjorde vi på en hund utställning.Inte så mycket folk men de hade INTE gjort bra reklam för sej och det var lite knepigt att hitta.Vi stod faktiskt utanför utan att fatta att vi var rätt.
Alla barn fick pokaler!

Den här "lilla" svarta hunden tror jag är Kerry Blue terrier!
Efter alla hundar var vi såå himla kaffe sugna så vi åkte till Agia sjön för en fika med utsikt.Vilken vacker ö jag bor på!Nu skulle jag lägga in fler bilder och det funkat INTE ¤#&%#xq#¤ av servern????

Hur som helst vill jag tacka för alla inlägg ,struntar i servern.

2 kommentarer:

  1. Men Krickan, du ska ju SLUTA STRYKA!! Lägg kläderna under madrassen så är de platta på morgonen!

    SvaraRadera
  2. Vi längtar efter er & kreta :) Massa kramar från hela familjen!!!

    SvaraRadera