torsdag 2 juni 2011

Kaffe och tårta!

Idag har jag varit på födelsedags kaffe hos en av mina bästa vänninor här på Kreta.Kristina fyller år idag!Hurra,hurra,hurra,hurra taratataaa!!!
Kristna driver Kaffe Stugan som ligger i Kato Stalos.Där kan man få svenskt kaffe och mycket gott till det.
Och är man sugen på Svenskt godis har Kristina en massa att välja på,allt importerat från sverige.
Den här fina tårtan bjöd Kristina på!
Det är alltid så mysigt att träffa tjej-kompisarna,mycket prat,skratt och så peppar vi varandra.Positiv energi!Och det behöver man hela tiden.
Utsikt över Chania från Kristinas balkong.

2 kommentarer:

  1. Grattis till Kristina från mig också! Skulle man kunna få smaka en bit av tårtan...?

    SvaraRadera
  2. Kul att läsa om ditt liv på Kreta. Hälsa Kristina och gratta henne från mig. Önskar jag hade varit med Er.Instämmer att utsikten är fantastisk.
    Kramar från Gunilla

    SvaraRadera