måndag 13 juni 2011

Trött men glad!

Måndag och jag är trött men glad!

Vi hade Grekisk afton för Bravo Tours på Marco Polo igår kväll.Vi serverade ca:80 danska gäster och så hade vi några som droppade in från gatan.Behöver jag säga att det var mer än full rulle.KUL!
Jag gillar när det är full fart och vi får springa och fixa.Vi hade två riktigt duktiga dansare som kom och drog igång zorba-långdans och lite annat kul.


Så idag har det varit mycket plock och fylla på kylar och skafferiet.Philip följde med för att hjälpa till på Marco Polo men hans tålamod räcker inte så långt.Han torkade lite bestick och hjälpte mej göra iordning borden sedan ville han laga mat.Lite i taget så lär han sej nog!

Ibland lyssnar jag på radio RIX Morron Zoo,i datan förstås.En dag hade de beskrivningar på pålägg till smörgåsar och den här gillade jag.Man blandar Keso,Kaviar,hackad purjolök och lägger på mackan,en stor skiva tomat och några varv med pepparkvarnen.Ur gott!
Gott!

1 kommentar: