måndag 9 maj 2011

Middag med dans på Marco Polo!

Nu börjar det rulla på och det är sååå roligt!
I lördags var det fullt upp på Marco Polo.Välkomstmöte för Bravo Tours nyanlända gäster på förmiddagen och välkommst middag på kvällen.Jannis fick hjälp av Manolis att förbereda maten.De lagade Dolmades,Gemista,Moussaka,Squashbollar,Tzatsiki mm mm så köket var fullt med mat.Mitt uppe i allt förberedande serverade vi "vanliga"gäster också.Man kan liksom inte stänga restaurangen på dagen för man har en stor bokning till kvällen.Allt gick bra och jag gillar när det är lite action.Känns som en utmaning att fixa allt till det bästa för gästerna.
76 glada Danskar,åt,drack och dansade!

Riktigt duktiga!

Hej hopp!Här dansas det Zorba!
Jag hoppas och tror att de stora flertalet gick hem nöjda i lördags kväll.Vi i personalen hade det roligt.Allt rullade på och inga katastrofer inträffade.
Söndag förmiddag,allt iordning i väntan på nya gäster!
Jo,igår fick jag reda på att jag vunnit berlocker hos Anita!Jätte kul!Första gången jag prövar min tur på nätet.
Vist är de fina!!Det var en döskalle "pärla"också,den tog Philip på en gång.
Och idag var jag "tvungen"att köpa snoddar till mina berlocker.Så jag gick till Anitas shop som ligger granne med Marco Polo och kommer ut med tre snoddar och en väska.Det är sånt som händer när solen lyser och man hittar fina saker.Eller hur!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar