måndag 19 september 2011

Jag kan,jag kan äntiligen!

Jag är sååå stolt över mej själv!
Jag har lärt mej virka!Kan t.o.m läsa virkbeskrivningar lite granna och väldans enkla.Men i alla fall tycker jag att jag ÄR duktig.Har suttit och läst en massa pysselbloggar från Sverige nu i sommar och då blev jag så sugen på att lära mej virka.Jösses,så mycket duktiga människor det finns ute på nätet som gör en massa fina saker.Det är bara en sak jag undrar över.Hur HINNER de fixa och dona och pyssla och styla hemmen,jobba och sköta om barnJag fattar det inte!
Mitt första virkprojekt!En liten väska till lilla E.
I morse var jag hos tandläkaren.Inget jag gillar precis men ibland måste man!Vet inte hur många gånger tandläkaren påpekade att min kindtand var vacker!Jag har ingen åsikt om det för jag ser den inte och nerverna i tandskrället har gjort så in i bomben ONT.Nu håller vi på att dra ut nerverna så då ska jag slippa tandvärk och huvudvärk.Lite läskigt bara,med en massa bedövning så fixar det sej.

Plockat och torkat som vanligt på Marco Polo.De hade mycket att göra igår kväll så då får jag torka bestick för glatta livet.Nu skiner alla gafflar och knivar igen.Annars en lugn förmiddag på Marco Polo.

Gunilla,kom förbi på en kaffe,jag är på restaurangen till 15.30.
Lars,det går lite upp och lite ner och nu har vi fått extra skatter som ska betalas.Men,men det är bara att kämpa på.Skulle vilja prata med de där som sitter och bestämmer(regeringen).Förmodligen struntar de i mej!
Ett annat pyssel.Pärlorna är från Anitas shop som ligger granne med Marco Polo.

Ett litet hjärta till er alla,från mej!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du lärt dig virka nu! Jättefin liten väska!
    Jag ska oxå lära mig virka har jag tänkt, men när vet jag inte...

    SvaraRadera