tisdag 16 augusti 2011

16 augusti!

Hejsan!
Nu är jag tillbaka!Till alla som undrar mår vi bra.Det är bara jag som blir totalt orkeslös av värmen.Jag fixar det inte när det är som varmast och det blir bara värre för varje sommar.HJÄLP!
Hur som livet rullar på här på Kreta med jobb på Marco Polo.Det går lite upp och lite ner,som livet.
Vi har mycket gäster från skandinavien.Skönt när jag kan prata mitt språk.


Kretensisk afton i söndags kväll!
Bravo!Hon fixade det galant!

I fredags fick vi vårat 4:e barnbarn.Åh,hon är sååå fin lilla trollet.Jag åkte och hämtade hem lill-trollet och hennes mamma från sjukhuset igår.3 dagar gammal och hemma hos mamma,store bror och stora syster.Pappa är kapten så han sitter på de 7 haven och kan INTE komma hem.

Här är hon!
Jag tror jag blev kär i lill -fia!Tänk att det är så roligt med barn.Jag vet vad hon ska heta men väntar lite för kanske vill mamma hålla lite på det.

Nu ska jag hoppa in i duschen för ett kvällspass på Marco Polo!
Jo,det är allt jag som tagit alla kort på min blogg med min lilla kamera.Önskar mej en med objektiv!
Kramar fråm mej!

2 kommentarer:

  1. Välkommen tillbaks... skönt att höra att ni har värme... här har hösten kommit med stormsteg, regn och kyla.
    Ha det bra
    Lars

    SvaraRadera